Bestel-informatie

Gewijzigde levertijden ivm het Corona virus

Alle orders worden verwerkt zoals u van ons gewend bent. Alleen de aflevertijd van PostNL, GLS en Bpost kan soms helaas wat langer duren. Bij GLS moeten we rekening houden met een levertijd van 1 tot 4 werkdagen. Bij PostNL is dit 1 tot 5 werkdagen. PostNL geeft aan de zendingen niet meer op dagelijkse basis op te kunnen pikken door de enorme drukte. Daardoor kan een pakket dus ook pas later in het verzendproces terecht komen en wordt tracking info pas later zichtbaar. Wij raden Nederlandse klanten aan om te kiezen voor GLS. Onze gebruikelijke snelle leveringen komen hiermee dus helaas ook te vervallen. Bedankt voor uw begrip.

Gemakkelijk bestellen

Bestellen is zeer eenvoudig. Plaats de gewenste producten in de winkelwagen en vul daarna je adresgegevens in. Het is eventueel mogelijk om een ander afleveradres op te geven. Vervolgens kan de betalingsmethode gekozen worden. Na het bestellen ontvang je meteen een bevestiging per email.

Veilig betalen

Betaling is mogelijk met iDeal, Paypal of per bankoverschrijving. Betaal je met iDeal of Paypal, dan kan de betaling direct uitgevoerd worden. Kies je voor een bankbetaling dan ontvang je een bevestigingsmail met het totaalbedrag en de betalingsinstructies. iDeal- en bankbetalingen zijn voor de koper gratis. Paypal-transactiekosten rekenen we door aan de klant.

Snelle verzending

Voor 21:00 besteld, morgen in huis. Dit geldt op werkdagen en in de volgende gevallen:
- De betaling is voldaan met iDeal of Paypal
- Het afleveradres is binnen Nederland
- Als verzendmethode is gekozen voor een pakketzending met PostNL
In het geval van een bankbetaling wordt je bestelling binnen 24 uur na ontvangst betaling verzonden. Brievenbuszendingen worden tot 12.00 dezelfde dag nog verzonden.

Verzendkosten

  • Binnen Nederland t/m 10 kg. € 6,95
  • Binnen Nederland t/m 30 kg. € 9,95
  • Binnen Nederland t/m 30 kg, Groot € 9,95 (GLS)
  • Binnen Nederland t/m 30 kg, Groot € 12,95 (PostNL)
  • Naar België t/m 10 kg. € 6,95

  • Naar België t/m 30 kg. € 9,95

Bezorging binnen Nederland:

Binnen Nederland worden bestellingen met PostNL of GLS verzonden. In 99% van de gevallen wordt de bestelling de volgende dag afgeleverd. Je ontvangt een email met een track&trace-code om het pakket te volgen. Voor zeer grote pakketten rekent PostNL een extra toeslag. Daarom verzenden wij deze standaard met GLS. Het is ook mogelijk om in dit geval toch voor PostNL te kiezen. De verzendpartij wordt duidelijk weergegeven tijdens het afronden van de bestelling. PostNL bezorgt van maandag t/m zaterdag. GLS bezorgt van maandag t/m vrijdag.

Bezorging binnen Belgie:

Binnen België worden bestellingen met GLS en Bpost verzonden. De bestelling wordt binnen 1-3 werkdagen afgeleverd. Je ontvangt een email met een track&trace-code om het pakket te volgen. GLS onderneemt twee pogingen om het pakket af te leveren. Mocht dat niet slagen, dan kan de ontvanger het pakket op een servicepunt afhalen. Ook is het mogelijk dat GLS het pakket bij de buren aflevert. GLS bezorgt van maandag t/m vrijdag. Bestellingen die uit meerdere pakketten bestaan kunnen helaas niet met Bpost verzonden worden. Deze worden automatisch verzonden met GLS.

Klant account

Het is bij ons niet verplicht om een account aan te maken. Mocht je dit wel handig vinden, dan is dit mogelijk meteen na het invullen van de adresgegevens. Je kiest een wachtwoord dat gekoppeld wordt aan je e-mail adres. Bij een volgende bestelling kunnen de adresgegevens snel opgeroepen worden door in te loggen bij het uitchecken.

BTW-vrije levering Belgische klanten

Voor Belgische zakelijke klanten met een BTW-nummer kan de BTW verlegd worden. In dat geval kan de klant vooraf een account aanmaken en het correcte BTW-nummer invoeren. De order wordt dan vrijgesteld van BTW. Controleert u tijdens het bestelproces goed of dit inderdaad het geval is. Na betaling en verzendingen kunnen orders en facturen niet meer aangepast worden. Treedt er een probleem op tijdens het aanmaken van een account? Neem dan contact me ons op, dan maken wij dit voor u in orde.

Afhalen

Het afhalen van bestellingen is helaas niet mogelijk. Onze voorraad ligt opgeslagen bij een distributeur die de verzending voor ons verzorgt.

Retourneren

Onze producten worden met zorg geproduceerd. Mocht het product toch niet aan de verwachtingen voldoen, dan heeft de klant het recht om een bestelling binnen 30 dagen te retourneren. De bestelling kan retour gestuurd worden naar het volgende adres: Who's Your Daddy Records, Penningweg 23, 4879 AE Etten-Leur, (Nederland). De originele pakbon dient meegezonden te worden. Het volledige bedrag van de artikelen en de oorspronkelijke verzendkosten worden binnen 14 dagen na ontvangst gecrediteerd. De klant is zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.

Correcte adresgegevens

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om correcte adresgegevens op te geven. Wordt het huisnummer vergeten of een verkeerde postcode ingevuld, dan kan een pakket meestal niet afgeleverd worden. Gebruikt u services om bij PostNL het adres te wijzigen of dit op een andere manier aan te laten passen, dan is dit op eigen risico. Wij verzenden het pakket in principe naar het opgegeven adres en zijn niet verantwoordelijk voor fouten bij de aflevering ivm adreswijzigingen na het plaatsen van de order. Komt het pakket retour naar ons dan kunnen we het tegen vergoeding van de verzendkosten opnieuw laten verzenden. Het risico van een zoekgeraakt pakket is voor de klant bij foutieve adresgegevens.

De prijzen op onze website zijn inclusief 21% btw en exclusief verzendkosten - Algemene voorwaarden - Privacy Policy

© Who's Your Daddy Records