Bestel-informatie

Gemakkelijk bestellen

Bestellen is zeer eenvoudig. Plaats de gewenste producten in de winkelwagen en vul daarna je adresgegevens in. Het is eventueel mogelijk om een ander afleveradres op te geven. Vervolgens kan de betalingsmethode gekozen worden. Na het bestellen ontvang je meteen een bevestiging per email.

Klant account

Het is bij ons niet verplicht om een account aan te maken. Mocht je dit wel handig vinden, dan is dit mogelijk meteen na het invullen van de adresgegevens. Je kiest een wachtwoord dat gekoppeld wordt aan je e-mail adres. Bij een volgende bestelling kunnen de adresgegevens snel opgeroepen worden door in te loggen bij het uitchecken.

Veilig betalen

Betaling is mogelijk met iDeal, Paypal, Mister Cash, creditcard, of handmatige bankoverschrijving.

Verzending en overkomstduur

Orders die op werkdagen voor 21:00 geplaatst zijn worden dezelfde dag nog verzonden. Extreme drukte en storingen bij onze distritie voorbehouden. Voor de overkomstduur zijn we afhankelijk van de pakketdiensten. De mate van service en snelheid van de pakketdiensten is sterk wisselend. Momenteel is de overkomstduur Bij PostNL 1 tot 3 werkdagen.

Verzendkosten

  • PostNL Binnen Nederland t/m 10 kg. € 7,95
  • PostNL Binnen Nederland t/m 20 kg. € 10,95
  • PostNL Binnen Nederland t/m 20 kg. XL € 13,95
  • PostNL Binnen Nederland t/m 30 kg. € 14,95
  • PostNL Binnen Belgie t/m 10 kg. € 8,95
  • PostNL Binnen Belgie t/m 20 kg. € 11,95
  • PostNL Binnen Belgie t/m 30 kg. € 14,95

Bezorging binnen Nederland

Binnen Nederland worden bestellingen met PostNL verzonden. In 80% van de gevallen wordt de bestelling de volgende dag afgeleverd. In 20% van de gevallen is de overkomstduur 2 tot 3 dagen. Je ontvangt een email met een track&trace-code om het pakket te volgen. PostNL bezorgt van maandag t/m zaterdag.

Bezorging binnen Belgie

Binnen België worden bestellingen met PostNL verzonden. De bestelling wordt binnen 1-3 werkdagen afgeleverd. Je ontvangt een email met een track&trace-code om het pakket te volgen. PostNL onderneemt twee pogingen om het pakket af te leveren. Mocht dat niet slagen, dan kan de ontvanger het pakket op een servicepunt afhalen.

Succesvolle aflevering

Na verzending ontvangt de klant automatisch een trackingcode. Is deze niet ontvangen, kijk dan in de spambox of neem contact met ons op via email. Pakketdiensten laten tegenwoordig geen briefje meer achter als de ontvanger niet thuis is. Volg de status van het pakket daarom nauwkeurig. Dit is de verantwoordelijkheid van de ontvanger. Wordt een pakket niet opgehaald op een pakketpunt, dan zal het retour gezonden worden naar ons. Tegen vergoeding van de onkosten verzenden wij het graag nog een keer opnieuw.

Correcte adresgegevens

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om correcte adresgegevens op te geven. Wordt het huisnummer vergeten of een verkeerde postcode ingevuld, dan kan een pakket meestal niet afgeleverd worden. Gebruikt u services om bij PostNL het adres te wijzigen of dit op een andere manier aan te laten passen, dan is dit op eigen risico. Wij verzenden het pakket in principe naar het opgegeven adres en zijn niet verantwoordelijk voor fouten bij de aflevering ivm adreswijzigingen na het plaatsen van de order. Komt het pakket retour naar ons dan kunnen we het tegen vergoeding van de verzendkosten opnieuw laten verzenden. Het risico van een zoekgeraakt pakket is voor de klant bij foutieve adresgegevens.

BTW-vrije levering Belgische klanten

Voor Belgische zakelijke klanten met een BTW-nummer kan de BTW verlegd worden. In dat geval kan de klant vooraf een account aanmaken en het correcte BTW-nummer invoeren. De order wordt dan vrijgesteld van BTW. Controleert u tijdens het bestelproces goed of dit inderdaad het geval is. Na betaling en verzendingen kunnen orders en facturen niet meer aangepast worden. Treedt er een probleem op tijdens het aanmaken van een account? Neem dan contact me ons op, dan maken wij dit voor u in orde.
LET OP!! Afgeronde orders met btw kunnen achteraf niet omgezet worden naar een intracommunautaire levering met btw verlegd. Leest u bovenstaande vooraf goed door, en contact ons zonodig vooraf als u vragen hebt.

Afhalen

Het afhalen van bestellingen is helaas niet mogelijk. Onze voorraad ligt opgeslagen bij een distributeur die de verzending voor ons verzorgt.

Retourneren

Onze producten worden met zorg geproduceerd. Mocht het product toch niet aan de verwachtingen voldoen, dan heeft de klant het recht om een bestelling binnen 30 dagen te retourneren. De bestelling kan retour gestuurd worden naar het onderstaande adres. De originele pakbon dient meegezonden te worden. Het volledige bedrag van de artikelen en de oorspronkelijke verzendkosten worden binnen 14 dagen na ontvangst gecrediteerd. De klant is zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.

Retouradres:
Fulfilment Station
tav WYDR Retouren
Simon Stevinweg 26
3241MD Middelharnis
(Nederland)

De prijzen op onze website zijn inclusief 21% btw en exclusief verzendkosten - Algemene voorwaarden - Privacy Policy

© Who's Your Daddy Records